Glcn12 meltemmmxx bence olmaması çok iyi bişey ilk gebeliğimde hiç bişey olmadı şimdiki grbeliğim okdr kötü geçiyor ki yemek dahi yiyemiyorum mide agrısı desen berbat
meltemmmxx Glcn12 ah insan kendi kendine nazar değdirirmi?? şimdi nasil bir kusmak ama perisan oldum gozlerim yasardi
Esma_96 28+3 haftadayiz. Soylediklerinizin hic birini yasamadim. Cok şükür qayet saglikli ve güzel hamilelik yasiyorum. Tadini cikarin🥰
1_prensesannesii meltemmmxx kızımda çok bulantım vardı bunda hiçbir şeyim yok her hamilelik bir olmuyor
Papatyaa_severrr000 meltemmmxx Her hamilelik farklı. İlk hamileliğim de 30 haftaya kadar hiç bulantı kusma olmadı ama 30 haftadan sonra her gün midem bulanıyordu. Bu hamileliğim de ise sürekli mide bulantım oluyor
Gdmr meltemmmxx arada kusarsın canım sürekli kuscaksın diye bir şey yok ben 21 haftalığım hala kusmuyorum hamileliğimden beri 2,3 defa anca öyle aşermiyorum tiksinti bile yok belki erkektir bebişin öyle derler miş😂 benim erkek mesela👼
Busra010918 meltemmmxx Cook normal kişiden kişiye değişiyor. Bende 24.haftadayım 1 kere bile kusmadım , sık sık idrar isteği , tansiyon düşüklüğü yaşadım . 12.haftaya kadar falan kusma mide bulantısı olsa bile geçiyor bilgin olsun😊😊
Hirali meltemmmxx 16+3 hiç olmadi bünye ile alakali anneminde hic olmazmis anneme çekmişim demekki normal yani 😁
yask meltemmmxx bu belirtilerin hiçbiri bende olmadı, her hamilelik aynı değil rahat bir hamileliğiniz var keyfini cıkarın🥰🙏🏻🙏🏻
Egeminannesi meltemmmxx ikinci gebeliğim yine aynı cnm ne mide bulantısı ne tiksinme ne aserme yok hiç bsy 😆😆😆
Nuraaa meltemmmxx ay ne guzel ıste şükür et sebep arama 😍 Ben ölüyorum 😂😂😂😂 mide bulantılarım cok agzımda metal tad her sey kotu tadıyor kokuyor oh ne guzel mıs mıs yasa
Gdmr meltemmmxx öyle değişik belirtiler yaşamadım ya senin gibi hissediyordum hiç hamile değilmişim gibiydi ne aşerirdim ne kusardım iştahım normal düzeydeydi sadece cok sık idrara cıkardım öyle tatlı yada ekşi aşermezdim hala öyle ne varsa yiyorum koku hasasiyetim hala yok 😊😊ilk idrar rengimde sapsarı olurdu beyaz kız derler sapsarı erkek derler işte batıl inanışlar 😂😂 kız kusturmuş derler ya😂 ama benim hep tuttu batıl şeyler
alisko meltemmmxx ben hiç bilinçli olarak aşermedim şu an 24.haftadayım. sadece hamile kaldığımı öğrenmeden önce grip olduğum halde portakal kokusu alıyordum sürekli belki o aşermeyse 4-5. hafta filandı bilemedim :)
Minik1Civciv meltemmmxx benim 8. Haftada başlamıştı. Olmayadabilir canım. Kiminin hamileliği rahat geçiyor kiminin sıkıntılı. İlla olacak diye bir şey yok ne güzel rahat geçirirsin inşallah 🌸
Leilam 35 haftalık hamileyim, bugüne kadar ne bulantım ne aşermem ne de diksinmem oldu.çok normal böyle olmanız💞
Turna44 meltemmmxx ben 2 gebelikte de hiçbir belirti yaşamadım. Çok güzeldi ama 3. De felaket derecede zorlandım. Bence tadını çıkarın ☺️