Kızlar şuan 7+3 hamileyim fakat bulantim tiksinmem veya aşermem yok olmuyor korkuyorum acaba anormal bir durummu var ???? yani tamam boylesi guzel ama bu belirtiler olmayinca da insan korkuyor.. bu belirtiler sizde ne zaman basladi aşerme.tiksinme.ve kusma
yani erkenmi acaba ????? 7 hafta 3 gunluk suan