Bende adetin 5. Günü başladım sabah akşam 2 kez kullandım. 4 gün sonra kontrole gittim. 2 yumurta olgunlaşmıç, biri 16 mm biri 19 mm rahiö kalınlığı çok güzel dedi, yarın 2 gün sonra tekrar gel iğne vurucaz dedi. Yarın gidicem bakalım nasıl olacak. Mm leri yazarım buraya 😌 inofolic kullanıyorum aynı zamanda , femarayla birlikte başladım. Ocak ve şubatta klomen kullandım ama iğne vurulmamıştım. Tutmadı. Martta hsg çekildim, nisanda hayıt otu içtim, boş geçti. Bakalım mayıs nasıl olucak. Eş zamanlı olarak merhem suresine de başladık. Bu arada eşimde de bende de hiçbir problem yok ama 1 buçuk senedir olmuyor 🤷🏼♀️