Merhaba arkadaşlar ben adetin 5.gunu femara kullandım 5 gün sonra yumurtam 22.5 di ve cumartesi günü çatlatma iğnesi vuruldum ögünün akşamı kasıklarımda ağrı başladı ve pazar sabahı ağrı kesildi geri akşam başladı kasıklarda ağrı ve ateş vücutta ve bugün sol kasık da doluluk hissi var bel ağrısı ve bacaklarımda ağrı bu tür belirti yaşıyanlar varmı aceba