Bende aynı durumdayım her ikisinden de Korkuyorum ama normalden daha çok korkuyorum. Öyle şeyler okudum ki 🥺 yakın çevremde 2 kişi normal doğum yaptı birisi 3 4 gün suni sancı çekti birisi 1 gün çekti ikisininde dikişi vardı. Ve anlatılanlar da cabası yani🤷🤷 kuzenimin esi de dikisim coktu iltihap kaptı falan dedi 🥴🥴🥴 yani demem o ki ödüm kopuyooor. Sezaryen olan 2 tanidigimda 2. Gün ayaklandik bişe olmadı falan dediler