41 hafatami dolduruyorum sancım acilmam hiç biseyim yok ama haftam dolduğu için bu hafta yatış yapılacak. ilk doğumum normal. bu da normal olsun çok istiyorum. her ne olursa olsun normla doğum bebek içinde anne için de daha sağlıklı ve daha çabuk iyilesiyorsun. korkma lütfen. geçici bir ağrı çekeceksin hersey bebeğini kucağına alana kadar. szeryan senin için tercih değil, olası zor durumda kurtarıcı bir doğum şekli olsun. fitratimiz doğum yapmak üzere yaradilmis😌 yapama diye duusnme