Ben çok memnunum sprey şişesine yağ doldurdum 3 4 fıs sıkıyorum çok güzel kızartıyor herşeyi en çok kanat yapıyorum mangal tadında sırf kanat pişirmek için bile alırdım ilk aldığımda fırınım yok diye aldı eşim şuan hala elim ayağım milföy börek kek poğaça aklına ne gelirse yapıyorum bazen yemekleri güveç tarzı dahi yapıyorum et cozduruyorum. Almamış olsam maddiyata göre alırdım başka eksiğin varsa acil ihtiyaç önce onları al onu sona bırak olmasa olurmu olur ama olursada çok güzel olur