Deletedmom_52 Kubrakarahan sigaraya gelene kadar çok fazla meşguliyetim vardı aklıma hala ara ara geliyor ama maksatı anlayınca takılıp kalmıyorsun bir bakıyorum unutmuşum başka şeylerle uğraşıyorum elhamdülillah kurtuldum 🤦🏻♀️
Esra_0023 Kubrakarahan ay inşallah bıraka bilirsin ben çok şükür bıraktım inşallah bıraksın başka şeyler düşün bebeğine odaklan onu düşün ve sigaraya ait ne varsa kaldır ben öyle yaptım
Prensess35 Kubrakarahan ben de 20 haftalık oldum ama hala bende kurtulamadım inşallah bir an önce bırakırız
Gmzkzk Kubrakarahan ben ögrendiğim ilk gün bıraktım arada canım istiyor içmemeye özen gösteriyorum korkuyroum bebekte yarık damak benzeri sorunlar olur diye genelde sigara ile alakalı oluyor böyle durumlar gelişimi açısından bunu düşünseniz ne kadar erken bırakırsanız o kadar iyi . Bende doğsa diye bekliyorum içmek için günde bir paket bitiriyrodum bir gün öncesinde ögrendiğim sabah bıraktım 20. Haftamdayım
Dilankml Kubrakarahan 30 haftalığım bende sigarayı hiç bırakamadım malesef günde 1 paket bile içtiğim oluyor en kısa zamanda bırakırsın inşallah kendini yanlız hissetme çok post açıldı bu konularda maalesef benim gibi bırakamayan bir sürü anne adayı var 😟
minnakkraker Kubrakarahan yıllardır içiyordum tüp bebeğe başladım hala bırakamamıştım transfer öncesi çok rahat bıraktım kendime şaştım hiç de canım istemiyor inş daimi olur
tgrlr Kubrakarahan maalesef bende aynı durumdayım hatta o kadar çok dua ettim ki tiksineyim diye aksine canım daha çok istedi 🤦♀️
Aysensrkan YouTubeden Allen car sigara bırakma yöntemini izleyin 1 saat 6 dklık video ben o video sayesinde bıraktım kafanızı videoya verirseniz kesin bırakırsınız 1 kere izledim bıraktım
Orkidecicegim Hamileyken sigara içmenin zararlarından biride bebeğiniz karnınızdayken aniden kalbini durdurabilir böyle düşünün ben her içtiğimde böyle düşündüm ve zamanla bıraktım çok şükür inşallah bırakırsınız
TugcEmre34 Kubrakarahan bende ilk 4 ay içmedim sonra başladım 7. Aydayım vicdan azabı çekiyorum bırakamıyorum
ISILTAN Kubrakarahan Merhaba . Kendinizi vicdanen rahat hissetmediğinize eminim . Fakat kendinizi stressse sokmanız size fayda getirmez . Bırakabilseniz zaten içmezsiniz ki .