Merhaba kızlar,
Bende geçen ay klomen + otriville kullandım olmadı. Doktorum bu ay letu verdi. Bugün içtim toplamda beş gün iç günde bir tane dedi. Pazartesi kontrole çağırdı. Letu de şans daha mı yüksek? Bugün kontrolüm vardı rahim içi genişlemiş mi incelmiş mi ne öyle bir şey dedi. Letu hem daha kaliteli yumurta oluşturur hem de rhim içini hazırlar dedi bilmiyorum doğru mu yanlış mı ama🙈 kullananlarda günde bir tane mi kullandınız?