Tgcedlbdk Kızlar doktora gittiğimde letu 2.5 mg verdi.5 gün kullan çatlatma iğnesi yapacam dedi sizce zararlı mı ve hamile kalan varmı?
Oznur_ece65 Tgcedlbdk ben kullandım canım hiçbir zararı yok beş gün kullandım iğne verdi onu da vurdum o ay hamile kaldım şuan 21+4 haftalık hamileyim 🥲🥲😍
Tgcedlbdk esmerella37 bilmiyorum ki canım doktorum bunu verdi kullan 5 gün sonra çatlatma iğnesi olacak dedi zaten aslında bir sıkıntı yoktu 2 ay denedik olmadı hap verdi
123NurKay123 Didmmm Bi sorununuz var mıydı peki o ilacı kullanmak için bende kullandım o yüzden soruyorum
esmerella37 Tgcedlbdk bende kullanıcam insallah erken kullanmaya baslamıssın keske erkenden baslamasaydı kendiliginden olurdu belki benm 3 seneye yakın olmadı
myangelson Tgcedlbdk 2 buçuk yıla yakın olmamıştı eşimde varikosel bende pcos vardı eşim ameliyat oldu sonra doktor benim pcos için tedavi uyguladı direk bunu ve çatlatma ignesini verdi ilk denemede hamile kalmıştım dediğim gibi adetin 4. Günüydü sanırım 5 gün kullandım sonra çağırdığı gün muayeneye gittim yumurta çatlamış mi diye kontrol etti çatlamayinca iğne yaptı
Hayal23455 Mrb kızlar benim de prolaktin yüksekliğinden dolayı 1 senedir bebek olmuyor :( aynı sorunu yaşayan var mı
Tgcedlbdk Anladım canım bizim ikimizdede sorun yok 8 ay önce düşük yaptım 3 ay kadar deniyoruz olmadı yumurtlama günlerini de güzel değerlendiriyoruz.Doktor dedi bir de böyle deniyelim zararı yok dedi.Umarim bende güzel sonuçlar alırım
oznuuraslan Canım bende ilk çocuğumda letu ve çatlatma iğnesiyle ilk tedavi ayında hamile kaldım ve oğlum 3 yaşında. 1 sene kadar denemiştik olmamıştı.
Didmmm 123NurKay123 canım bende yumurtlama sorunu vardı çatlamıyodu yani o ilacı kullandım çatlatma iğnesi vuruldum sonrasında rabbim nasip edince oluyo