EsiraK çanta zaten hastaneye gidicek oluyor o yüzden herşeyi fazla koymakta fayda var ilk doğumumda 1 gün kalmam gerekirken 2 gün hastanede kalmıştım ancak yetirebilmiştim eşyaları tercübesizlik ile bezinden falan kenarlara çıkmıştı o yüzden eksik olacağına fazla fazla olsun gerçekten