2evlat1anne 32 haftalığım bende benimde eksiklerim bitti sayılır alınan şeyleri yıkadım ütüledim yerleştirdim bebeğimin çantası hazır gibi bi bez alınacak o eksik benimde pijama takımım falan eksik onları alıcam bu hafta, erkenden hazırlamak istiyorum. Ve doğum çantamı annemlere götürmem gerekicek doğum yapacağım hastane avrupa yakasında bense anadolu yakasında oturuyorum son zamanlarımda annemlerde kalacağım o yüzden erkenden bitirmek istiyorum her şeyi 🙂