semaa_ ya kilo alıp almamak hiç önemli değil zaten benim için.çok şükür böyle giderse doğum sonrası vermesi daha kolay olur o kadar yani.Alınıt ,verilir yeterki bebeklerimiz sağlıklı olsun.İnsanların zihniyeti çok başka.istiyorlarki herkesin başına en kötüsü gelsin🤦🏻♀️