Ben 14+4 haftalık hamileyim 58 ile kaldım şuan 56-57 yanlış hatırlıyorsam verdim yani kilo almak kadar bu haftalarda vermekte normal mi acaba yemekte yiyorum abartmadan tabi doydum mu kalkarım fazlasını yemem gören çok zayıflamışsın diyor bu durum normla mi bir bilginiz var mı