Funda08 hiç kafanıza takmayın kızlar onlar vaktini biliyor ben de bu postları çok açtım tek bir belirtim yoktu 39+6da gece lavaboya kalktım kan geldi daha WC’den çıkmadan bi ağrı girdi ilk gaz sancısı sandım üstelik sabah doktordan gelmiştim ve bebek kanala bile inmemişti o gece sabaha kadar adet sancısı gibi 6 dkda bi sancılarım tuttu sabah 2,5 cm açılmam vardı ama hala bebek kanala inmemişti çok uzatmayayım Pazartesi’den Perşembe’ye kadar hergün şiddeti artarak ağrı çektim o yüzden hep geç olsa da güç olmasın diye dua edin benim doğumum çok zor oldu çok şükür sağ Salim kavuştum bebeğime darısı başınıza hiç stres yapmayın