Fnur05 Funda08 aynen benimde öyle canım nst de hiç ağrı sancı çıkmıyo sanki hiç doğurmayacakmışım gibi
Seyma18 Funda08 bizde 39+3 olduk bugün nişanım geldi sancılarımda vardı acile gittik 1cm açılma var nst de sancı nerdeyse yok dedi eve geldik ama ben sancı çekiyorum 😐
Fatsakts 39+2 tık yok çok korku var bebek hareketi çok can yakıyor ve pelvik kemigi agrısı var sizdede varmı
mhtp18 Fatsakts korkma canım Allahım yardım eder ınsallah ben de asagıya baskı oluyor ara ara o kadar
Kbrmrt Zeynozeyyo Duyduğum çok kişi var malesef. Açılması 1-2 cm olarak haftalarca aynı şekilde kalan.
Fatsakts Benimde pelvik kemigi çok agrıyor yataktan ayagı kalktığımda ilk adımlarda zorlanıyorum sanırsam baskı oldugu için mhtp18
Dilaam Ayseoztrk ahah bende dogurmadım günde on kisi arıyor dogrdun mu diye 😂😂 siz kaç haftalıksınız ben 39 oldumbugün