BE2701_- oturduktan yattıktan sonra ayağa kalktığımda bir şeylerin aktığını hissediyorum bakıyorum su dökmüşüm gibi ıslanmış oluyorum ama azar azar geliyor ve bazı günler geliyor bazı günler gelmiyor 8.haftamdayım amniyon sıvısı olmaz heralde enfeksiyondan mıdır bilmiyorum 😕 tüp bebekle hamile kaldım kullandığım ilaçlardan mıdır bilmiyorum ama su gibi değildi bir hafta falan evvel yumurta akı gibiydi şimdi bildiğin su geliyor