merhabala hanimlarr 25+5 haftalik hamileyim erkek bebegim olacak ve taha ismini koymak istiyorum bugun kayinvalidecigim sordugunda taha dedi iiiiiyyyyyy cok cirkin bir isim ona oyle ta ha dedi hicbir sey demedim kendisi kerem olsun demisti ama ben istemiyorum taha isminde bu kadar abartacak ne var acaba 🥹 ve de erkek isim oneriniz varsa buyrun lutfennn