Berkos Musmutluuu 🙏🙏 benim üstten gözükmedi alttan baktı gördü ikisini de canm. usg 4+5 ölçtü ama adete göre 5 haftalık bugün
Musmutluuu Berkos yaaaa keşke biz de bebeği görebilseydik 🙏 3 hafta sonra çağırdı ama nasıl dayanacağım bilmiyorum hep bi endişe oluyor insanda