gizemtasbasi normal doğum yapmıştım eşim her anda yanındaydı. Doğum anı da dahil. Şimdi ikinciye de kısmetse girsin istiyorum. O hali görsün, görmesin meselesi değil zaten adam alt tarafta durmuyor, oraya bakmıyor bile. Benim başımda durup, elimi tutup, destek vermişti. Ki benim için çok değerliydi. Sadece o gün için bile hakkını ödeyemem eşimin 🥰