38.4 oldum bende çatı ve ayrıca alttan muayene oldum rahim yumuşak ama açılma yok sancılar desen 35 haftadan beri ağrılar sancılar var ama doğum başlamadı açılma olmasını ve normal doğum yapmayı çok istiyorum elbette en hayırlısı hangisi ise öyle olsun ama bendede gelen giden yok