Ben 35 haftalıgım dün nişanım geldi hastaneye gittik 3 cm acıklıgım olmuş yatış yapıldı cıger geliştirici oldum aynı zamanda nidicarda başlandı bugun cıktım evde yatış şartıyla hapa devam tutabıldıgımız kadar tutucaz dedi içini ferah tut ciğer geliştiricini de olmuşsun