Canım ben 30+6 da doğum yaptım. Çok şükür bebeğim sadece 2 gün yarı destekli oksijen aldı 3.gun kendi kendine nefes almaya başladı. Bu hafta çıkaracaklardı maalesef enfeksiyon kaptı ve o da 3 gün sürdü. Şuan 16.gunu. Emmeyi becerirse çıkaracaklar. Şuan 33+1 oldu. Onlar çok güçlüler. Ben erken geleceğini biliyordum hiç stres yapmadım bunun çok faydasını gördüm doktorum da aynısını söyledi çok sakin sadece kendisini iyileştirme odaklı Bi bebek diyor. Rabbim herkesin bebeğine sağlık şifa versin inşallaahh. Bir bebek daha var 24 haftalık doğmuş 2 aydır kuvezde ve maşallah çok iyi durumda. Siz kendinize çok iyi bakın lütfen ve naçizane tavsiyem, sümmessebile yesserah. Ben 5 saat sancı çektim doğuma girene kadar sadece bunu okudum🌺