Doğumum mecburi sezeryan olmuştu. Dogum sırasında içerideki hemşireler vs. Hep iyilerdi heyecanımı yatıştırmak içn konuştular. Doğum sonrası da memnun kaldım. Sadece babalar refakatçi olarak gelemiyor o kötü. Bir de odalarda lavabo yok koridorda oluyor. Onu da klozet örtüsü kullanarak halletmistim. Bebegin kontrollerini vs. Cocuk dr. Gelip yapti. Umarım ikinci bebegimde de memnun kalirim