Numune hastanesinde sezeryan doğum yapan var mı ? Ben ömür erden e gittim hiç ama hiç ilgilenmedi odasından benden başka 3 hasta daha vardı soracaklarımı unuttum iki hafta sonra içime dert oldu soramadım bana bişe demedi diye yine gittim bu sefer de o bakmadı 2 hafta önce bakmışım sana dedi 😂 ama yine çok kalabalıktı bende daha gitmedim . Ama ilk oğlumu Farabi de doğurdum sezeryan şimdi orda doktor sıkıntısı var galiba numune nasıl sezeryan konusunda tecrübesi olanlar yazabilir mi