EU__1718 Gmzsfmthn valla zor açıkçası öyle övemeyecem sonuçta yürürken hala zorlanıyorum ama onlara değiyor işte bi bakışı yetiyor 😍 canını sıkma önemli kısmı bitti iyileşir ve evinize gidersiniz inşallah 🙏🙏
Gmzsfmthn EU__1718 merhabalar,çok zorlu süreçler geçirdik şuan evdeyiz çok şükür çok teşekkür ederim,siz nasıl oldunuz
EU__1718 Gmzsfmthn çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda çok daha iyi olursunuz 🙏 bizde iyiyiz çok şükür alışmaya çalışıyoruz