EU__1718 biz de dün sezaryen doğuma geçmek zorunda kaldık,kese patladığı için hastanede uzun kalcaz, enfeksiyon kapmışız 😓🤷 2 gün beklerken çok zorlandık,sizin de çok iyi geçmiş hayırlısıyla sağlıkla büyürler inşallah, zor aşamayı atlattık öyle böyle 🧿🤦