Anneumut2318 hayatbebek çıkık var sanki canım emin değilim çıkık olanlar çoğu erkek değil zaten benim kaç tane ultrason kağıdım öyle kız ama işte erkek olma ihtimali de var
HafizeeeFatma Serendipty yeni geçtim zaten bu doktora 17 de hiç göstermiyor dedi 20 de kıza benziyor dedi
Gunay_14_18 Togcee eger dollenme gec olmadiysa subat kisa ay oldugu icin diyorum o zaman Kiz Marta gectiyse gec olduysa Erkek