Tugce0142 ben olsam bende gelmezdim diyorum kndi kendime.caninizi sıkmak istemem ama Kahramanmaraş deprem bölgesinde yım ben 3 aydır geçmek bitmek bilmeyen depremler . moralimi hep yüksek tutmaya çalışıyorum şuan bende .ama bebek ler gelmekte istemiyor olabilir böyle bir dünyaya.herseye rağmen şükrediyorum ki evlatlarım anam babam kardeşlerim sağ kaybim yok