Beren5591 Kızlar açıklık sizce hissedilir mi ?yürürken ya da vajinada yırtılma gibi bir belirtisi olur mu?
Ftma4646 Beren5591 2 normal dogum yapmış biri olarak.şunu diyebilirim rahminiz cız cız diye bir anda iğne saplanmış gibi oluyorsa normal doğum başlangıcıdır.bebegin başı rahme baskı yaptıkça bu şekilde açılma hissedilir.
yesilkahve Ftma4646 ya bir şey sorabilir miyim 💜 ikinci doğumunuz ilk doğumdan kolay oldu mu? Açılma hızlı ilerledi mi? Ben de şimdi ikinciye hamileyim de çok merak ediyorum bunu
Ftma4646 mervesefs55 dogumunuz başlamış demektir.beyaz penye kumaş parçası tutunun rahminize.nişan gelince kolay anlaşılır.ben öyle yaptım . yürüyüş yapın direk doğuma gidersiniz zaten ordan acilmaniz kolay olur
Ftma4646 Ftma4646 bol bol yürüyüş yapın.bu his olduktan sonra doğuma pek bişey kalmamış demektir.yuruyus yaparsanız acilmaniz ve dogumunuz kolay oluyor
mervesefs55 Ftma4646 bu ara yürümeye dermanım kalmadı çok aktiftim bu ağırlık neden üzerimde bilemiyorum 2 gün önceye kadar çok iyiydim tavsiyenizi yinede denerim teşekkür ederim
Ftma4646 Eluf yürüyüş yapın bul bul ben yürüyüşe başladım dediğim gün açılma olsun diye doguma gittim.gunluk 10 bin adım adım.iki kızım oldu.ikiside 37 haftalık.suan 3.cuye hamileyim 33 haftalık erkek.gec olur gününü doldurur diyorlar ama gorcez
Ftma4646 yesilkahve tam tersi daha zor oldu ikinci doğumum.cunku yanimda ilk kızım olduğu için yürüyüşü çok yapamadim.bide kışa geldi doğumum.suan 33 haftalık hamileyim şuan .elimden geldiği kadar yürüyorum kizlarimla doğumum kolay olsun diye
Meryem-7927 Ftma4646 bu dediğiniz çatı muayenesi yaptırdım sabahsi gün geldi bende doktora sordum normal dedi adet kanaması gibi yoğun gelirse hastaneye gel dedi
mervesefs55 Ftma4646 maşallah benimde erkek 40. Haftayı görürüm diye umuyorum doğunca yazarım hayırlısıyla gelsinler inşallah isme karar verdiniz mi erkek çocuğu ismi çok zor biz daha karar veremedik