GokceMom_ xzxzxzxzxz merhaba ben normal dogum olucam ama kansızlıgım var doktorum secenek sunmuştu dün ısteryen sezeryana alalım 39 haftanda fln dedi ben istemedim oncelıgım normal dogum eger normal olmazsa son secenegım sezeryan olucak bu arada kızım baş geliş şuan🥰
ecebedirhanalparslan_17 Cancan2 ay bir gün arayla ben de 19 Mayıs da sezaryene alınıyorum Allah sağ Salim kucağına almaya nasip etsin inşallah 🙏🏻
Sss5858 Kızlar merhaba ben de yarın 37+0 olacağım pazartesi kontrolüm var doktorum gün vermiyor bir türlü 😪37.haftanda güne karar veririz dedi şimdi de 38.haftanda güne karar veririz dedi bu gidişle normal doğurucam 😅
xzxzxzxzxz Eyll_lna yok 37 de alalım demedi yanlış anlamışsınız😂 şuan 37 haftalık hamileyim 38de sezeryana alır mı diye merak ediyordum onu sordum bebeğin kilosu vs normal
Lamiya_Deniz Merhaba bizde bu gün 37+0 olduk bebiş baş aşağı pozisyonda normal doğum bekliyoruz artık ne zaman gelir diye çok merak ediyoruz ☺️