Berkos eylulmihrasmom daha sonra beta yaptırdınız mı ya da kaç kere yaptırdınız değerler nasıl ilerledi acaba ?
eylulmihrasmom Nurkoylms insallah sağlıklıca siz de görürsünüz bebişi 🥰 bebek sağlıklıysa beta çok hızlı yükselir merak etmeyin
eylulmihrasmom Berkos adete 1 hafta kala 10 değerle öğrendim 2 gün arayla 10-40-400-2315 oldu bir daha baktırmadım. eşim şehir dışındaydı gelmesini bekledim 5+3te gidip keseyi gördük 6+5te kalp atışı duyduk çok şükür 😌
Zeynep4141 Yagmur75 merhaba. Adetten kaç gün gecikmeyle bu sonucu aldınız. Takip ettiniz mi 2 günde bir acaba. Benim 4+3 gözüküyor 58 çıktı tedirginim
Hlmersy 81Seyma81 4+3 günlükken bta 20 çıktı iki gün sonra tekrar tahlil verdim 40 oldu bidaha tahlil yaptırmadım şu an 33 haftalık hamileyim elhamdulillah
Yagmur75 @Zeynep4141 şöyle ben 4 gün geciktim göğüslerim şişdi kan tahlili verdim öyle anladım hamile olduğumu ❤️
Zeynep4141 Yagmur75 benim de 3 gün 4 gün gecikmeye 58. Normal o zaman sizinki sağlıklı sonuçta ❤️ teşekkür ederim sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah ❤️
Zeynepzeynepp35 Semilk05 merhabalar Haziran 7de en son regl oldum dün kan verdim beta 0.100 çıktı yukselirmi çok istiyorum bebek şimdi senin yorumunu görünce bı içime su serpildi doktorda geç döllenme olabilir felan demiş
EmineDD Zeynepzeynepp35 Canım üzmek istemem ama biraz strestende adetin gecikiyor olabilir düşünmemeye çalış 3 senedir aynı durumdayım maalesefki etkiliyor herşey 0.100 pek mümkün görünmüyor 🥺 Rabbim isteyen herkese nasip etsin birbirimize bol bol dua edelim
Zeynepzeynepp35 EmineDD yaa hayırlısı Rabbim sanada en kısa sürede nasip etsin doktor geç döllenme felan demişti aslada gecikmez reglim şaşırttı beni hayırlısı olsun bacım napalim