minikmucizeemaak 81Seyma81 Bende ondan korkmuştum aralık ayında yaşamıştım da, sağlıkla gelsinler bol dua ❤️
Zeynep4141 Yagmur75 merhaba. Adetten kaç gün gecikmeyle bu sonucu aldınız. Takip ettiniz mi 2 günde bir acaba. Benim 4+3 gözüküyor 58 çıktı tedirginim
Naz1616 81Seyma81 evet bu ağrılar normal 3. Gebeliğim hepsinde oldu belde kasıklarda goguslerde ağrı oluyor sizin kaç çıktı değeriniz
anneoluyoruuumm16 81Seyma81 4.88 ile öğrendim ilk doktor düşebilir de yükselebilir de dedi. Bir hafta adet olmayınca tekrar kan verdim 562 çıktı 10 haftaliğız şükür
81Seyma81 eylulmihrasmom gebelik testinde ne zaman çıktı peki sizin ben bugün yaptım ikinci günü oluyor gecikmenin çıkmadı coft cizgi
Serena 81Seyma81 benım adetım 9 gun gecıkmıstı beta 19.88 cıkmıstı cogu kısı kımyasaldır felan demıstı iki haftalık gec döllenme olmustu suan 18 haftalıgız rabbime şükürler olsun 🙏🏻
Havvaca 81Seyma81 önemli olan yüksek olması değil düzenli yükselmesi. Her bebekte döllenme aynı günde olmuyor kimi erken kimi geç o yüzden betaya takılmamak gerek
Meryemsefa 81Seyma81 ben cnm 3 üncü bebegime hamileyim doktora adet düzensizliği için gitmiştim HCG değerim 42 çıkmıştı sürpriz bir şekilde öğrendim sonra iki güne bir kan verdim duzneli artış oldu şuan 34+1 olduk cnm
Nurkoylms Meryemsefa merhaba canim bebeğinizi ultrasonda nezaman gördunuz ilk kalp atisini falan hafta olarak benimde deger 83 cikti da
Yenibirannee 81Seyma81 ilk gebeligimde betam 18.. Gebeligimde 42 ile ogrendim cok şükür suanlik hersey yolunda