beyzacmvrc pandoraninkutusu kaçıncı haftaniz olcak o zaman acaba Ben şu an 35+0 im. Dün gittim kontrole şimdi önümüzdeki değil sonraki pazartesi çağırdı beni tekrar. 36+2 falan olucam yapar mı ki bişey demedi Bende tedirgin oluyorum normal doğum istiyorum birde doktorum da normale teşvik ediyor daha çok.
piiremsesinannesiii pandoraninkutusu yok canım öyle anında başlamaz evet kanama benim de oldu nişan çatı muayenesi sonrası geldi ama anında değil muayene olduğum günün gecesi geldi üç gün sürdü evde
Birayy pandoraninkutusu korkulacak bir durum yok kimseyi almıyorlar senden başka 2 gun once oldum korkulacak birsey yok saniyeler suruyo biraz dişini sıkıcan hop bitiyo
Beigebaby pandoraninkutusu benimde oldu hiç korkulacak bir işlem değil 1 dakika bile sürmedi benim , kanama olabiliyor dedi doktorum ama hiç olmadı
Beigebaby pandoraninkutusu hayır ben yaptıralı bir hafta oldu daha belirtim bile yok . Çatı muayenesi yapınca doğum başlamaz ki , onu normale uygun musunuz değil misiniz diye yapıyor doktor
Tubamiyy Valla bende çatı muanesinden korkuyordum ama inan korkulacak hicbirsey yok 15 20 saniye sürüyor bende lekede olmadi akıntıya kimseyi takma her vucud farklidir😊
nimbus2000 pandoraninkutusu vajinal muayene olduysanız daha önce,birebir aynısı. eksiği var fazlası yok rahat olun 🥰