pandoraninkutusu Merhabalar hamişler nasılsınız öncelikle 🌸🌸 31 mayısta çatı muanem var ve tek mi gitmeliyim yanımda birisi olmalı bilmiyorum sonrasında neler oluyor bilen varmı?
piiremsesinannesiii pandoraninkutusu tek git normal bi muayene gibi algıla biri olsa bile yanında senin yanına almaz yine de doktor alttan muayene yapacağı için saniyeler sürüyor zaten
Gunes17 pandoraninkutusu tek git tabi 2 dakikalık bisey Bi alt tarafindaki kıyafetleri çıkarıyorsun sedyeye uzanıyosun ayaklarını yana açıyorsun doktor 2 parmağı ile.muayene ediyor sadece
incinur0102 pandoraninkutusu tek git hiç bişi olmaz 😊 her muayene olanın nisanı gelmiyor(benim gelmemişti) Kendini kasarsan canın acır hiç kasma saniyelik bir şey zaten hemen bitiyor
Pnr_KMRC1 pandoraninkutusu benim ilk gebeliğim yeni post açmadan burdan soruyım müsadenle canım çatı muayenesi herkese mi yapılıyor yoksa normal doğum yapıcaklara mı sadece cevaplarsanız sevinirim hiç bi bilgim yok bu konuda🌸
pandoraninkutusu piiremsesinannesiii bana olurda aksi bir durum olur catı muanesi sonrası kanama olabilirmiş Doğum başlar dşye korkuttular beni
piiremsesinannesiii pandoraninkutusu yok canım öyle anında başlamaz evet kanama benim de oldu nişan çatı muayenesi sonrası geldi ama anında değil muayene olduğum günün gecesi geldi üç gün sürdü evde
Birayy pandoraninkutusu korkulacak bir durum yok kimseyi almıyorlar senden başka 2 gun once oldum korkulacak birsey yok saniyeler suruyo biraz dişini sıkıcan hop bitiyo
Papiiii pandoraninkutusu Ay korkma hic zaten kanama ola biliyormus ben oldum eve geldim kahverengi akinti geldii sonra sabahina gecti bridaha gelmedi normal bisey yani oyle olsa bile korkmani gerektirevek bisey degil yalniz git
Gunes17 pandoraninkutusu kendini kasarsan Acır o an başka şeyler düşünmeye çalış yada muayene olmak istemiyorum ben de doğuma gittiginde yapar
Havva19 pandoraninkutusu merhaba catı muayenesi ne tek gıttım korkulacak gıbı degıl hıc kasmayın kendını dokturunuz bakmıyor bıle sız cekınmeyın dıye benım hıc acıklıgım yoktu 30sanıye bıle surmedı muayene
Narinsuu pandoraninkutusu hayrr benm doktorum yapmyrz dedi. İki ayrı doktora gidiyrum gerçi devletteki yapmyrz dedi özele gideceğim bu hafta orda yaptrmak istemediğimi söyleyeceğim
Aysecan0335 pandoraninkutusu 37. Haftanda mı olacaksın tam o gün canım çatı muayenesinin olacağı gün yani