defneveannesii_ Nurella06 Ben de 1 aydır vajinadan atıyorum ama herhangi bir yan etki oluşmadı 🤷♀️ Sabah-akşam atıyorum ben bi de hiç karşılaşmadım böyle bi şeyle. Arkadaşların dediği gibi kan değerlerine baktır istersen farklı bir durum olmasın 🙏🏻
Bircicekanne Nurella06 bende kullanıyorum vücutta progesteron hotmonunun yükselmesi nedeniyle bu yan etkileri görmeniz normal belirli bir zaman sonra vücudunuz alışacak rahatlayacaksınız
Asel2702 Nurella06 olabiliyormus canm ben gece lavaboya kalkmistim baygınlık geçirdim eşim sese uyanmıştı Allah tan biraz kendime gelince acile gittik tansiyonum 2 ye 5 çıktı o kadar düşmüş ki doktor olabilir ama dedi
Gebeyim-32 Nurella06 onu hiç kullanmadım valla bilmiyorum 4 yıldır tüp bebek tedavisi görüyordum hep bunu verdi şimdi 8. Haftamdayım hala devam ediyorum. Bir de çubuk çıkıyor içinden onunla yerleştiriyosunuz yapımı çok kolay. Geçmiş olsun 😊
karanmom Nurella06 ağızdan alındığında aslında yan etkisi budur vajinadan aldım.bende hiç olmadı böyle