Kızlar gece 4 te suyum geldi, çok sakince kalktım temizlendim duşumu aldım, sonra evde ortalığı toparladım, eşime seslendim usulca 5 te hastaneye geldik yatış yapıldı ebe baktı ağrı adet ağrısı gibi karın ve kasık bölgemde idi 6 cm açıklık olduğunu söyledi ½ saate doğum gerçekleşir dedi, çok heycanlıydım, 7.30 a kadar eşim annem ben bir odada sohbet ettik, ebe geldi 7 cm açıklık dedi, doktor bey yolda geliyor doğuma hızlandırmak için su keseni tamamen boşaltcam dedi. Keseyi patlattı. Regl ağrısı gibi fakat bi tık şiddetlisi çok sık gelmeye başladı doğuma gidiyoruz dedi 8.15 te doktor geldi, 8.32 de doğum oldu 2 /3 ıkınmada geldi oğlum 3 dikişim var, karnımda içi boşaldı korse arayışına girdim sağlıkyız çok şükür 3850 gram 53 cm doğdu, bu gece hastanedeyiz yarın çıkcaz inşallah bebeğim ve ben idrara çıktık ama büyük tuvaletimizi henüz yapamadık , herkese rabbim kolay doğum nasip etsin