Zelihaa1409 benim rahmim kalp şeklinde ve ilk bebeğimi 39 haftada doğum yaptım ve hiç bir doktor bana bundan bahsetmemisti bile belki de hamilelikte sorun yasamadigim için tedirgin etmek istemediler, bildiğimi düşündüler vs vs. İkinci hamileligimdeyim. Bu hamileligimde öğrendim. Söyleyen doktor çok az bir ihtimal binde 2 gibi bir şey söylemişti erken doğum olabiliyor ama hamileliğin odaklan bunu düşünme çünkü bu oranda gerceklesebilecek bir çok ihtimal var ve bu ihtimallerden en az biri herkeste bulunuyor demişti. Mesela ablam gebelik tansiyonundan dolayı 36 hafta sonunda doğum yapmisti. Ondan sonra bir doktora daha sordum. Hiç kafana takma bu az görülen bir durum değil bir çok hamile bu şekilde sağlıklı ilerliyor dedi.Sende kafana takma , iyi geçirmeye çalış ❤️