Kizlar merhaba daha önce iki kez düşük yaptım rahimde derin perde tespit edildi.Ameliyat oldum perde alındı ama aynı zamanda rahmin üst kısmıda hem içten hem diştan kalp şeklinde çökükmüş ona bi müdahale edilmedi edilse bile diştanda çökük olduğu için aynı şekli alabilir dediler ve ikinci ameliyatta rahimde delinmede yaşanabilir dediler Farkli drlere sordum bu şekilde tekrar denemem gerektigini söylediler.Düşük ve erken doğum riskim normal kişilere göre fazlaymış.Şimdi 7 haftalık hamileyim kan sulandricida kullaniyorum.Üç aya geldiğimde rahime dikişte atılacak.Rahmi bu şekilde çökük olup sağlıklı doğum yapan varmi çok tedirginim tekrar kayıp yaşamak istemiyorum.Ve pişmanım keşke riskleri göze alıp tekrar ameliyat olsaydım diye.Çok korkuyorum ve sürekli stresliyim aynı durumlarda olanlar varsa yazabilirmi.Rahim filmini nasl ekleyeblrm.