Gunay_14_18 Pemberuya Ilgisi yox benim ilk gebeliyim ikizdi ve cok az haraket his ederdim dogdukdan sora bi geldiler hala hiperaktivler 5 yaslari olacak bence ilgisi yok
Zeyzey055 Gunay_14_18 ikizler genel de prematüre oluyorlar ya sizin de oylemiydi ki benim ki prematüre ondan hiperaktif karnımda hiç hareketli değildi mesela
Zeyzey055 Gunay_14_18 oy yerim yaaa korkmayayim bari hepimizin ki cok hareketli demekki kötü birsey olucak diye endiselenmistim hepimiz sağlıcakla alalim inşallah zamanında
Gunay_14_18 Zeyzey055 Amin canim Inwallah Bana doktor aksine bu cok iyi dedi harakerli olmasi hatda hep ultrasonda doktor mawallah cok haraketli zar zor bakiyorum diyor))
Gunay_14_18 Zeyzey055 benimkiler 36 da dogdular ama kuveze falan girmediler kilolari falan iyiydi dogduklari gunden 1yaslRina kadar hic uyumadilar geceleri gec yatardilar sabah 6dan akwam 9-10a kadar uyumazdilar cok aglardilar
Zeyzey055 Gunay_14_18 Ah zaman ne çabuk geçmiş 5 yıl rabbim bizede büyütmeyi nasip etsin inşallah sana da sabır versin canım çok zor gercekten