Dmrsm doktorların korkuttuğuna bakmayın bana da aynısını dediler benim amh 0,67 idi senin çocuğun olmaz hemen tüp bebek dediler yumurta kalitem kötüydü tüp bebekte 1 yumurta zor oldu onda da olmadı tam 1 sene sonra kendiliğinden hamile kaldım çok şükür moral en önemlisi hiç canınızı sıkmayın