Dmrsm ay hayııır hiç öyle üzülmeyin ablam 0.04 ile normal yolla , diğer ablam 0.27yle ben de 0.78le tüp bebek ile gebe kaldım. Ama moral çok önemli inanın sadece 1 yumurta bile işe yarıyor. Benim de 3 yumurtam zor çıktı onca vitamine. 2 si içimde büyüyor şimdi rabbim nasip ederse kavuşmayı. Ablamın tek 2 yumurta çıktı 1 yeğenim var. Beslenmeniz düzenli yürüyüşünüz ve motivasyonunuz çok çok kıymetli. Lütfen kendinizi mutlu edecek şeyler yapın ve inanın