Narinsuu queenmerve haftamız aynı. Çatı muayenesi yapmyrz dedi doktor . Kemik yapın uygun görünüyorsn mlnormal dogarsin dedi.acilmaya falan da bakan yok
Dilek3545 queenmerve benimde senin gibiydi ama çatı muayenesinde doktor sıkıntı yok çatında dedi o yüzden bekliyoruz 39 olduk 🥰
Narinsuu queenmerve basenlerimin geniş olmasıyla sanrm. Oradaki kemiklere dokundu annem de yanmdaydı. senin catin geniş anneninki dar bak dedi
queenmerve Asya2838 bende ani gidince baktılar 39 dan önce bakmayacağım demişti doktorum normalde. Senin kaç haftalık
queenmerve Gebeanne45 seni baya zorlamış anlaşılan canım tabi ileri hafta olmanın da getirdiği bir zorluk vardır 😕. Peki varmıymış bir durum gelen giden 😅
tubimom queenmerve benimde ilk doğumum sizin gibiydi 2 cm acilmayla eve döndüm yaklaşık 6 gün sonra doğurdum bence normal olur sonuçta süreç başlamış siz bu süre boyunca yürüyüş yapın
queenmerve tubimom ayakta kalınca çok kasılmalarım oluyor. Bu zamana kadar hep yürüyüş yaptım ama artık yapamıyorum
tubimom queenmerve siz bol bol dinlenin o zaman doktora gidene kadar dinlenin yani kendinizi zorlamayın zamanında gelsin bebiş
Tugce0142 queenmerve Çatıdan sorun olur mu diye soruyorum Allah bilir orasını kimse bilemez diyor.. 😂😂😂 yaa çok aydınlatıcı cevap vermiş gerçekten alanında tam bir usta doktor 😂 çok güldüm affedin 😂😂
queenmerve Tugce0142 aslında doktorum gerçekten çok tecrübeli bir doktor ama neden bana böyle söylediğini inanın bende anlam veremedim başka hiç bir şey söylememesi beni rahatsız etti
queenmerve Dilek3545 benimde şuan olmuştur o kadar bakalım yarın kontrol var ne diyecek kaç cm açılman 🙃