Kızlarrrr 36+2 deyim 3 gün önce 2cm açılmam vardı bebek kanala girmediği için eve yolladı doktorum bekliyorum düzensiz sancılardan başka bir şeyim yok. Bebişim 2 hafta önde gidiyor gelişim olarak. Benim gibi olan var mı ? Kafam allak bullak oldu iyice.. Bebeğimin kemikleri iri normal doğumu tavsiye eder misiniz? İlk doğumum olacak… Benim gibi olup ne kadar zamanda doğum yaptınız??