Nurrr_33 inşallah olmaz yaa. Benımde sancım yüksek gözüküyor ve ağrılarım oluyordu ağrı eşiğimde yüksek bide anlamıyorum halâ bile sancım cıkıyor katlandım. Ama senin açılman varmış umarım durduruurlar da bebeklerin sağlıkla gelir..hiç korkma🤲🏻 küvözede girseler onlar için sen evde asla onlar gibi bakamazsın böyle düşün hep ben kendımı böylr avutuyorum doğsalar bile girebilir küvöze sonuçta daha erken gelişimler daha 37de tamamlanıyormuş malesef ki i. Dua edelim doktorunda dediklerini yapıyorsundur zaten.