Allahın izniyle 1-2 hafta daha ilerlersin ben 30+6da yattım 2 cm açıklık ve nstde sancı vardı. Hap olarak nidicard verdiler, serum bağlandı bi de ciğer geliştirici oldum büyük ihtimalle kalçadan olduğunuz ciğer geliştiricidir.2 gün yattım çıktım haftasına tekrar 1 gün yattım sonraki hafta da 1 gün yatar çıkarım dedim yattım ama çıkamadım 33+6da doğurdum 😬😬 23 gün kaldılar kuvözde çok şükür sorunları yoktu emme refleksi beklendi bi de kiloları düştü baya doğum kilosuna ulaşınca çıktık. Bi oğlum 2020 bi oğlum 2145 doğmuştu 🌸 şimdi 3 ay 13 günlük oldular ellerinden öperler teyzesi 😍