Kuzuluanne Hatice_11 Ben tam 11 gün kala ağrıyla şeffaf akıntı içinde küçük bir pempelik gördüm sonraki günlerde baş ağrısı çektim 2 gün, 5 gün kala falan çok sıcak basması yaşadım sonra hep adet olacak gibi ağrı oldu
Hatice_11 Kuzuluanne bende de hafif mide bulantısı ve sık idrar oluyor çoğunlukla geceleri umarım vardır 🌸
Kahveseverny Hatice_11 yumurtlama kanaması olablr bende de olmustu. O günleri özellikle değerlendirin diyorlar doktorlar bende degerlendirmiştim ve şimdi ikizlere hamileyim.
Hatice_11 Kahveseverny takvimime göre yumurtlamak 3 gün önce bitti adetim bittikten sonra düzenli olarak ilişki oldu . Hafif belirtiler de hissediyorum istediğim için psikolojikmen mi bilmiyorum 3 4 gün daha bekleyip test yapacağım 😌
Hatice_11 Kahveseverny adetinize 11 gün kala mi geldi kahve rengi kanamanız . Yumurtlama gününüz o gün müydü 🌸
Kuzuluanne Hatice_11 Birde erken test yapmayın ben adet gününden 2 gün önce kan testi yaptım negatifti adetin 3. Günü yaptım o zaman pozitif sonucunu aldım 😊 yerleşme kanaması değil tabiki ama çatlamış yumurta haberciside olabilir bugünü değerlendirmekte fayda var 😊
Kuzuluanne Hatice_11 Mide bulantısı 9. Haftaya kadar hiç olmadı bende ama adetin 11 gün öncesinden olması biraz erken o yüzden psikolojik olabilir ☺️
Hatice_11 Aysemert12 umarım bende öyle tahmin ediyorum ama bu gün pıhtı li kanamam da oldu o biraz kafamı karıştırdı .
Aysemert12 Hatice_11 zaten yerleşme kanaması kırmızı renkte olmaz kızımda yerleşme kanaması çamur gibiydi değişik birşeydi ileriki günlerde test yapın yine ne olur ne olmaz
Hatice_11 Kuzuluanne kahve rengi akıntıyla birlikte bu gün ince uzayan bir pıhtı geldi sadece reglma daha 11 gün var. Bekleyip göreceğiz inşallah vardır 🌸
Ayse--__ Ben 13 gün geçince test yapmıştım silik çıkmıştı adet ağrısına çok benziyor benim belim çok ağrımıştı mesela inşallah gönlünüzce olsun herşeyi🤲🌸🤲