2023Mucizem Mugeliya 33+3 bizimde bugun kontrol vardı her sey yolunda kilomuz 2300 dedi 47-48 cm boyu . Bebiişim kız 40 kadar bekler miyiz sizce ? Tam arife günü 40. Haftamız doluyor
Cyln_13 Ayseeee777 evet sürekli dinleniyorum sola yatış pozisyonu . Rahim uzunluğu şimdiye kadar normaldi Çarşamba günü tekrar gideceğim kontrole. Bir bebeğim 1 hafta geride kiloları 1700 1500 dü . Sizin ne kadar. Sizde de erken doğum riski mi var
Ayseeee777 Cyln_13 evet bizde de erken doğum riski var bizimde 1700 sizin şu an ki kiloları mı acaba 33 haftalık mı yani
Cyln_13 Ayseeee777 evet sağ bebeğimin suyu çok fazlaydı o yüzden sancım oldu. Onun üzerine gittim zaten doktora 2 gün kan şekerime bakıldı normal çıktı her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapıldı
Yasmiiinn1707 Smia sandım demişsiniz ya doktor kolestaz tanısı koymadı mı? Benimde saframda çamur çıktı ama safra asitlerim ve karaciğer enzimlerim yüksek çıktı. Kolestaz ilacı kullanıyorum. Sizde sadece çamur olduğu için mi kaşıntı oluyor
Smia Yasmiiinn1707 benim ilk gebeligimde vardı ondan yine başladı sandım tahlillerde sadece alt ve Alp yüksek çıktı Dr ultrsyon istedi orda safrada çamur çıktı sadce kasintim var başka bi şikayetim yok p.tesi sonuçları toplayip göstericem bakalım ne dicekler
Smia Yasmiiinn1707 erken doğum olmasında ilaç kullanmaya razıyım ya limonlu su iyi geliyo dediler içtim sabahtan beri tansiyonum kötü oldu limon iyi gelmiyo bana normal su içip devam edicem
Smia Hanımlar size bişey sorucam benim göğüslerim büyük ama şuan süt yok gibi normal demi ya cıvık cıvık şuan dokununca bu ikinci gebelik ama ilkimde işte çalışmaktan yorgunluktan hiç dikkat etmezdim htrlamiyorumda 🤭🤭
GgiZzem Benim de 33+5 bugün kızlar 🤗 Herkes doğum nası olucak falan diyo da doktorla o konulara hiç girmedik, daha erken 37 gibi netleşir dedi bu haftaki kontrolde. Sizin belli mi 😆 Anne kesin sezeryan isterse mi net oluyo şimdiden
Zln2152 Mugeliya berbat 😞 nefes darlığı bitirdi beni boğulacakmışım gibi hissediyorum sabaha kadar nefes darlığı ve bel ağrısından uyuyamıyorum şuan da saat 8 ve ağrıdan tekrar uyandım evde zombi gibi geziyorum bağırarak doğurmak istiyorum artıkk diyebilirim😣
Sedavedoga Mugeliya 33+3 bugün çok şükür bir sıkıntım yok öyle sadece geceleri rahat uyuyamıyorum sabahta işe gittipim için gün içinde uykusuzluk vuruyor ve gergin oluyorum 😂