33+4 ben sezeryan olucam ama üç gündür çok şiddetli kasılma hissediyorum Bi yere toplanıyor yaklaşık 15 20 saniye kasıyor kendini düzensiz oluyor sanki dakika tutamıyorum ama galiba birazdan acile gidicem çok canım acıyor kasildiginda sanki karnım delincek gibi hissediyorum belimde ve kasiklarimda ağrı var ve sürekli idrara çıkıyorum isallah Bi sorun yoktur sancı da olsa bise yaparlarmi bilmiyorum