GamzeMengGl Merhaba kızlar iki hafta önce genel anestesi ile isteğe bağlı sezaryen oldum. Merak ettikleriniz, korktuğunuz şeyler varsa sorabilirsiniz.
YagizAsyaMom GamzeMengGl uyanınca çok ağrı mide bulantısı hissediyor musunuz birde saçmalama olayı var mı ben uykumda fln çok konuşuyorum oralarda konuşup rezil olnayayım🤣🤣 Birde kaç güne toplandınız🙆♀️
BuroMert GamzeMengGl tek korkum şu anlık sonda 36 haftaligim korkuyorum kimisi ağrıyor diyor kimileri hissetmedim diyor sizde nasıl oldu acaba
GamzeMengGl Mustafaninannesi ben uyandığımda asansöre bindiriliyordum, o sırada sedyede sarsıldığım için hafif bi ağrı hissettim ama tam kendimde değildim daha. Bir de yanında kesinlikle birileri olmalı, az çok fark etmiyor o tamamen senin ruh haline bağlı.
GamzeMengGl papatyaaaaa acı eşiğiyle alakalı bi durum mu bilmiyorum ama ben uyanınca öyle dayanılmaz bir ağrıyla uyanmadım. Tabiki ağrı vardı ama hafif bi ağrıydı.
GamzeMengGl YagizAsyaMom bende mide bulantısı hiç olmadı. Bayağı çıktığımda gülümsüyordum, bir de bebeğimin burnu büyük mü diye sorduğumu hatırlıyorum :)) en saçmaladığım oydu sanırım :)))
latahzen ben çok ağrı çektim ve uyandığımda ameliyat masasındaydım bant yapıştırıyolardı erken mi uyandım acaba siz ne zaman uyandınız
GamzeMengGl latahzen ben uyandığımda asansöre bindiriliyordum. Çok canımın acıdığınıda söyleyemem. Ağrım vardı ama çok değildi.
Faziletttt GamzeMengGl hayırlı olsun canım öncelikle bende Çarşamba günü sezeryanla doğum yapacam genel istiyorum sonda taktılar mı size
YagizAsyaMom GamzeMengGl evett o zaman saçmalama oluyor ben o yüzden doktoruma rica edeyim iyice ayıldıktan sonra çıkarsınlar yukarıya 🤣 uykunda çok kötü şeyler söylüyorsam orada neler söylerim bilemiyorum düşünmek bile istemiyorum 🤣🤣 sağol yorumun için
GamzeMengGl BuroMert hissetmemek değil, neticede ameliyat oluyoruz tabiki acı var ama dayanılmayacak bi acı kesinlikle değil.
GamzeMengGl Efuli53 evet ama üstünüz de narkozun etkisi olduğu için hissetmiyorsunuz bile. Bende çok korkuyordum ama korkulacak bir şey değilmiş.
Ayseanne Ah bende genel oldum ameliayt hane çıkışı asansore binme yataga atma hepsini duydum gözlerimi acamadim ama aciyi hissettim baya bagirmisim canim çok yandi titriyodum bide gelir gelmez muane ettiler kendimi kastım hatirliyorum karnima abandilar kum torbasi koydular alin diye çok bagirmisim 😂 ameliyat sonrasi gıcık öksürük başladı bi hafta olsun dikislerimin acisina oksursukce anam anam iyilesmem kolay oldu üçüncü gun evimdeydim yatak bile actirmadim kizlarimla ilgilendim hep ama o ilk gün zordu daha doğrusu ilk saatler sonrasi kolay yürüme felan etkilemedi beni bidaha kesinlikle spinal diyorum 😮 tabi rabbim olmayana versin benim için ıkinci doğum çok erken
Faziletttt GamzeMengGl bnm 4 olacak doğumum kesin takarlar kızımda takmışlardı ama belden olmuştum haberim olmamışti
Crocus20 GamzeMengGl ben narkozdan çabuk ayılıyorum ve herşeyi hatırlıyorum görenler sanki ameliyattan çıkmamışsın gibi diyorlar hiç öyle saçmalayıp konuşmuyorum. Hatta gülerek çıkıyorum o an gülme krizi giriyor bana. Ağrı eşiğimde yüksektir ama bende korkuyorum her iki doğumdanda. Ben çabuk uyandığım için acıyı daha çok mu hissederim ki acaba